Hjelp, tastaturet mitt er ;delagt!

@Kj’re organa,

N[r jeg skriver, s[ blir noen bokstaver s[ rare! Har jeg ;delagt tastaturet mitt, m[ jeg kj;pe nytt, og hvor kj;per man i s[fall s[nt_ Er det b’ldyrt_ |grine| |grine|

Hilsen desperat. @

Kjære desperat

Nei, tastaturet ditt er mest sannsynlig ikke ødelagt. Du har av en mystifistisk grunn skrudd på engelsk tegnsetting. Dette er ikke automagisk, du stiller det inn på oppgavelinja.

Den heeelt nederst på skjermen.

Ved siden av klokka, ja.

Litt til venstre for den.

Og litt til!

Rett ved den rare pilen i en runding.

Der står det EN, sant?

Venstreklikk.

Endre til NO.

Står det ikke noe sånt der, sier du?

Høyreklikk på oppgavelinja da.

Velg verktøylinjer.

Velg språklinjer.

Bytt fra EN til NO.

Funker ikke dette, kan du prøve å riste litt på skjermen.

Mvh, kompjutergeniet organa.

10 Comments Add yours

  1. Avil sier:

    Dette er året beste blogg.

  2. organa sier:

    Ja. Det er en skandale at jeg ikke er nominert til årets beste. Mulig jeg går ut i streik.

  3. Avil sier:

    Nei, nei, ikkje streik. Korleis skal me klare oss utan deg! *grin*

  4. organa sier:

    Hm, det er sant. Da lar jeg være det.

    Jeg får heller lage denne bloggen veldig pen og innholdsrik med dingsebomser og ting å klikke på, sånn at ingen legger merke til at det ikke står noe her. *bissi*

  5. lindamac sier:

    Du er et teknisk geni, rett og slett.

  6. Avil sier:

    Eg syns du skal skrive noko skikkeleg endlatande om Windows og Bill. Det gjev kred hos pc-kameratane.

  7. organa sier:

    Hm. Jeg noterer det bak skjermen, dette må jeg gjøre noe med.

  8. Mona sier:

    Her skal jeg spørre om alt jeg lurer på.

  9. Fryd sier:

    Jeg vil gjerne lære litt om forskjellene mellom Windows XP og Windows Vista.

  10. organa sier:

    Begge er operativsystemer, det ene nyere enn det andre. Vi skyr endringer og utvikling, så vi holder oss til windows 2000. Mer trenger du nok ikke å bry hjernen med i dag. Det er sol og vakkert ute, fuglene synger kanskje ikke så mye, men det er jo ganske kaldt.

    *hjelpsom*

Legg igjen en kommentar

