Top hunkaroonies – suppleringsliste (1)

Det var jo en særdeles viktig liste jeg fikk i oppdrag å lage, og jeg visste jeg kom til å komme på gode kandidater i ettertid. Lillesøster sa jeg alltids kunne redigere lista, det var jo ikke så farlig, liksom. Men det kan jeg jo ikke. Spesielt ikke etter at en viss Allfader kritiserte den. Men jeg kan jo supplere. Nei, jeg er ikke nevrotisk, slå fra deg tanken. Med en gang!

11. Espen Reboli Bjerke

espen-reboli-bjerke.jpg

12. Daniel Craig

daniel-craig.jpg

13. Bjarte Hjelmeland

bjarte.gif

14. Mikael Persbrandt

mikael-persbrandt.jpg

15. Andrew Stockdale

andrew-stockdale.jpg

1 (burde så absolutt ha vært). Trond Espen Seim

trond-espen-seim.jpg

Sukk.

Legg igjen en kommentar

