Gjenglemt undertøy

Ikke for å skryte (sjenert, sjø!), men jeg skifter undertøy hver dag. Buksene bruker jeg flere dager.

Ofte er jeg akutt supertrøtt når jeg skal legge meg, så klærne slenges i en haug på badet, og så rydder jeg dagen etterpå.

Nå har det seg sånn at jeg for tida sover maks 2-3 timer pr natt, pga noen små (rundt en alen lange) som kommer oppi for å sove med meg utpå natten engang. Disse mener man skal være sosiale, og skravler om vær og vind og ting som har skjedd siden sist, at de har et sår på kneet eller fingeren. Ofte krever de at jeg skal hente krem og plaster til dem. Eller de har ikke dyne på den ene skulderen eller på bamsen, har fått feil pute eller for lite plass, og gir uttrykk for lidelsen det påfører dem, ikke så lite høylytt heller.

Jeg føler meg ihvertfall ikke alltid helt opplagt når jeg står opp, og gjennomfører tydeligvis ikke alle rutiner jeg tror jeg gjør.

Stod på butikken da jeg merket noe som skled ned leggen. Jeg hadde følt meg litt varm og etterhvert klam og svett bak ene kneet, men brydde meg ikke noe særlig om det. Jaja. Ristet litt på foten i tilfelle det var en edderkopp, en monstermarihøne eller noe annet skikkelig ekkelt som var oppi buksebeinet, og ut datt gårsdagens truse og ene sokk.

Jeg orker ikke beskrive hvordan jeg følte meg akkurat da, eller si noe om de andre som stod i køen, som tydligvis ikke led av oppmerksomhetssvikt ihvertfall.

Mulig jeg legger undertøyet rett i skittentøyskurven heretter. Kanskje jeg kan legge meg selv i sengen litt tidligere også.

16 kommentarer Legg til din

  1. Mona sier:

    Jeg vet hvordan du har det. Jeg vet AKKURAT hvordan du har det.

  2. organa sier:

    Da er jeg i godt selskap i det minste!

  3. Lothiane sier:

    Åh så fantastisk pinlig! Jeg rødmer her jeg sitter… Men ler samtidig så høyt at naboene sikkert tror jeg er gærn. Takk for at du turte dele. 🙂

  4. organa sier:

    Fnis. En glede å glede Dem, Lothiane!

  5. organa sier:

    *smiler tappert*

  6. Lothiane sier:

    Dette er bare så utrolig bra. Jeg leser og ler i dag og. 🙂

  7. Dragen sier:

    Fnis. Det der gjorde mamma og. Gikk helt til butikken med en sånn brun damestrømpebukse på slep ut av det ene buksebeinet.

  8. Anettetulipan sier:

    Hohoho! Det var fint det ikke var f.eks. et bind eller noe som kom ramlende ut. trøst deg med det.

  9. organa sier:

    Ja, det kunne sikkert vært verre. Ehe.

  10. Dragen sier:

    Min løsningsorienterte, bedre halvdel lurer på om du ikke bare sparket undertøyet ditt under en hylle i butikken? Diskret, selvsagt.

  11. organa sier:

    Haha, hadde jeg bare stått blant hyller, så! Men nei, jeg sto i kassakøen. *nervøs latter*

  12. Dragen sier:

    Hadde jeg bare stått blant hyller…

    Det hørtes ut som noe Toolman kunne sagt.

  13. organa sier:

    Hoi! Klar for litt lørdagskos nå, Dragemor? *knegg*

  14. Raglan sier:

    Haha, jeg ar vært ute for det også, men bare med en sokk. Heldigvis.

Legg igjen en kommentar

