Organa synger julen inn

den

Jeg er med i en julekalender, og dagens oppgave var å lage en «ny» julesang. Jeg meldte meg sporenstreks som solist, jeg eier jo ikke hemninger. Tydeligvis.

Jeg fant ikke noe opptaker noe sted, men jeg har jo denne fine mobiltelefonen, da (SE K850i), med videokamera, så jeg brukte den. Det selverklærte kompjutergeniet fant raskt ut (etter en del forsøk), at filen var for stor til å lastes opp direkte, men nød lærer naken kvinne å spinne.


YouTube er for alle!

 

Og når jeg en gang har denne bloggen å fylle, så… Ja. Haha.

7 kommentarer Legg til din

  1. bamsemums sier:

    Du er så flink og tøff!

  2. lindis sier:

    hahaha…absolutely fabulous!! 🙂

  3. organa sier:

    Fnihiis!

  4. mjolkerister sier:

    Vakkert!

  5. muppyen sier:

    Kan du liksom synge også nå, da! *grmph*

  6. organa sier:

    Ja, organa er veldig flink til å synge, hehe. *suss*

Legg igjen en kommentar

