Påskeslutt, enda mer snø og søppeldunkene

Ja, nå venter jeg på søppelmannen. Det er nesten like spennende som da jeg ventet på feiebilen i fjor vår. Jeg dokumenterer herved grunnlaget for spenningen:

paaskesoppel-3.jpg

paaskesoppel-2.jpg

Jeg burde filme når han kommer, men det tar seg vel ikke helt ut? Han er forresten veldig hyggelig, han som henter her. Smiler og hilser, og lar oss kaste ting vi egentlig ikke har lov til å kaste om vi spør pent. Ikke jeg da, jeg er altfor miljøvennlig til sånt.

Legg igjen en kommentar

