Når små menn kaster lange skygger

…tar jeg på meg jakka og går hjem. På hjemveien ler jeg i dag godt av Rune Gerhardsen som sier:

– Jeg hiver meg ikke ut fra vestre tårn i Rådhuset selv om det skulle være bred enighet om å fortsette å marsjere i Karl Johans navn. Men vi bør ta debatten.

Kanskje litt slemt, jeg burde heller startet en folkeaksjon som viet tiden sin til å finne på aktiviteter for sånne som ham så de ikke får så mye tid til grublerier. Eller, det er jo litt gøy når de gjør. Kanskje vi kan isolere ham sammen med Morten Harket og Tom Cruise, det hadde blitt tenking og sitater, det!

Haha!

2 Comments Add yours

  1. Jeg håper inderlig og vel at Rune G. blir Arbeiderpartiets byrådslederkandidat også i 2011-valget. Mannen er jo en vandrende, gratisreklame for høyresiden!

  2. organa sier:

    Jah, han er super! 😀

Legg igjen en kommentar

