Morgenstund

Første natt på nytt rom er overstått for ungene. De er fortsatt ikke blitt b-mennesker, men som uhelbredelig optimist, antar jeg de blir det i morgen.

Vi hørte på P3-morgen ved frokosten. Girl in Oslo, Big Bang ble spilt. Ungene lurte på hva de sang om, som vanlig når de ikke forstår teksten. De synger om den peneste jenta i Oslo, sa jeg. Er det du, mamma? Sa Bassen. Ja, vennen min, det er det, sa jeg. Nå er det jo ikke heeelt sant, jeg er jo ikke i Oslo lenger. Men likevel, look no further, Mr. Greni. Her er jeg! I Trondheim.

3 kommentarer Legg til din

  1. Så fint dere ser ut til å ha det! Gleder meg til å se flere bilder. 🙂

  2. Ulme sier:

    Åh, så herlig spørsmål. Klart det er deg! 🙂

  3. organa sier:

    CA, du skal selvfølgelig få se tusen milljoner bilder. Snart. Det tar bare litt tid. I dag har de fått seg mange små venner, en av dem satt under pleddet med dem og så barne-tv og spiste bananer også. Her har de det veldig fint!

    Tusen takk Ulme, jeg klamrer meg til tanken. Heh.

Legg igjen en kommentar

