Søkeord

Ja, jeg må nesten bare, jeg også.

bilde av min klitoris

Nei, bilde av klitorisen din har jeg ikke her. Du får sende meg et utvalg, så skal jeg få gjort noe med det. I aim to please.

Fram til da, her er et kart. Fra Wikipedia.

1: fallopian tube,

2: blære,

3: os pubis,

4: g-punkt,

5: klitoris,

6: urinrør,

7: vagina,

8: eggstokk,

9: colon sigmoideum,

10: livmor,

11: fornix,

12: livmorhals,

13: rektum,

14: anus

4 kommentarer Legg til din

  1. lindis sier:

    haha…og havnet de ikke hos deg FØR dette innlegget, s havner de garantert hos deg nå! Og nå er det jo mange flere artigheter som kan føre de søkende til Organa.

  2. organa sier:

    Hihi, ja, det blir spennende å se hva som vinner av os pubis, klitoris og rektum.

  3. mrxy sier:

    os pubis vinner enkelt. at det heter skambein på norsk, sier vel sitt.

    i tillegg er det her mange adduktorer(muskelgruppe som i dette tilfellet muliggjør lårenes bevegelse mot(og over) kroppens midtlinje…sett for- eller bakfra) har sitt utspring. hva skulle vi gjort uten muligheten til å klemme skikkelig til…en gang iblant?

    (ps! organings: søkeordstyvtrening er ikke tillatt…)

    hilsen en som som ikke trenger å google for å svare før man spør,
    -mrxy

  4. organa sier:

    Fnis.

    mvh, Organas sekretær.

Legg igjen en kommentar

