Batman

on

Kul film. Bra tryllekunst av Joker’n og rørende sosialpsykologisk eksperiment. Sexy helter og skurker. Se den.

Hilsen Organa, nå også filmanmelder.

4 Comments Add yours

  1. Det var raskt! I Oslo er filmen utsolgt til og med mandag.

  2. organa sier:

    Hm. Så synd for deg, da. Moahaha!

    – Trondheim. Be there or be square!

  3. lindis sier:

    wow, det var da voldsomt mye detaljer du røper, nå trenger ikke JEG se den filmen. det er så typisk! Nei, jeg skal heller dra og se Once på onsdag, og etterpå filmanmelder jeg den så ikke et øye er tørt. Nuvel.

    Men altså. Trondheim?

  4. organa sier:

    Sårribårri, vakke meninga, jeg er veldig ny som filmanmelder, vet du. Snufs! Jeg gleder meg til å se din mer forfinede anmeldelse, og lære litt!

    Mm. Trondheim. En og en halv uke nå and counting oppover eller noe. Du også?

Legg igjen en kommentar

