Oktobersanger

den

My mind, my mind

Carry each other

And so I got down on my knees

Substitutt for The Love Song, som jeg ikke fant på YouTube:

Alright now!! Won’t you listen?

it’s a wicked life but what the hell

Your lips move but I cant hear what youre sayin

In thunder, lightning or in rain?

Don’t let it bring you down. It’s only castles burning

Do you think you can tell?

La la la la la la la… do do do do do

Sophia burde vært med, men de får heller være med i november.

6 kommentarer Legg til din

  1. Beate sier:

    Også nå som jeg skulle logge av!

    Deilig samling, takk!

  2. organa sier:

    Væsjågo! Fint du likte. 🙂

  3. Det Neil Young-klippet var virkelig helt fantastisk bra!!

  4. organa sier:

    Ja, det er nydelig.

  5. bell4trix sier:

    Oj, sjelden jeg hører blowers daughters fra andre! Nydelig! U2 -ingen over ingen ved siden! Love them! (Liker du kanskje Kite også? Du har sikkert hørt den, elsker den osv. Men dersom om at liksom ikke, så legger jeg link her: http://www.youtube.com/watch?v=mwMdO3HK_ws En sang jeg fant sent men godt! :o)

    «We’re just two lost souls swimming in a fish bowl,
    year after year,
    running over the same old ground. What have we found?
    The same old fears,
    wish you were here…»

    Elsker den også! Nydelig sammensetning! Takk skal du ha! :o)

  6. organa sier:

    Den hadde jeg ikke hørt før, nei! Den var veldig fin, tusen takk!

Legg igjen en kommentar

