Hvem trenger vel tango uansett

Hvem trenger vel lære dette:

Når man kan få gratis økodansekurs på YouTube?

Jeg må tenke litt mer på det før jeg kan svare selv. Høh!

4 Comments Add yours

  1. Chicka sier:

    Haha… Dansen i ica-reklamen er mektig harry. xD På ecodance.no tror jeg det var så kan du sette inn ditt eget ansikt på han karen, så det ser ut som en litt tjubby versjon av deg selv som danser eco-dansen. Ganske moro. 😛

  2. organa sier:

    Jølpes, det vet jeg ikke helt om jeg har så veldig lyst til. Hehe. (I morggen, kanskje)

  3. lindis sier:

    jeg tror jeg går for tango jeg.

  4. organa sier:

    Skulle nok aller helst gjort det jeg også, lindis.

Legg igjen en kommentar

