Tommy

«Kan du itj skriv nå om oss på den der bloggen din da, Liiine?», sa Tommy. Jo, klart jeg kan! Men hva skal jeg skrive, uten at det blir for utleverende? Jeg skal være så vag jeg kan.

First things first. Når jeg skrev navnet her oppe, fikk jeg litt sånn utamæsjælopplevelse, går det virkelig an å hete Tommy? Smak på navnet, det er ganske rart! Nåja, jeg dobbelsjekket på Facebook, og det går virkelig an, og det er flere som heter det. Far out!

Om Tommy:

– Han har den fineste dama med de fineste puppene

– Regjerende verdensmester i psykologi grunnfag (antall ganger tatt, altså)

– Har skjønt at det er best å hente meg framfor å avtale å møtes ute når vi skal noe

– Legger seg klokka ti, og er dermed en rollemodell

– Bor i 12. etasje et sted han ikke helt vet navnet på, men han har heldigvis luftgevær og ny bassgitar

Gullkorn fra Tommymunn:

– Så LITEN den e! (noe uklart om han snakket om en kroppsdel eller en miniGrandis han holdt i det aktuelle kroppsdelområdet)

Sagt om Tommy:

– Nei, han er bare en venn. Om han og dama skulle gå fra hverandre, mister jeg siste rest av troa på kjærligheten og legger inn årene for godt!

Tommy på telttur sommeren 2002 (han med keyboardet):

Hvis noen flere synes jeg skal skrive om dem her, så er det bare å si fra. I aim to please alle sammen.

9 Comments Add yours

  1. lindis sier:

    *hilser pent på Tommy*
    …og lurer veldig på hvem av de tre dansende indianderkvinns`n som er kompjutergeni på fritiden 😀

  2. lindis sier:

    ps: neitakk altså, trenger ikke skrives om. Her.

  3. organa sier:

    Si-iiiikker? Helt? :B

    Jeg er hun i midten.

  4. bell4trix sier:

    hehe…så fint! Tenker han er temmelig fornøyd nå ja! :o)

  5. lindis sier:

    helt sikker. Tror jeg 😆

  6. Audioslaven sier:

    Jeg har tagget deg 🙂

  7. organa sier:

    Weee! 😀

  8. lise sier:

    Haha, fantastisk video. Jeg er så glad vi skal reise på telttur til sommeren. Det blir nok en begivenhet.

Legg igjen en kommentar

