Audioslaven tagger

Audioslaven ble tagget av Iversen, som ble tagget av Virrvarr, som ble tagget av Emelie, som ble tagget av Astrid som ble tagget av søstra si, som ble tagget av Christiane, som ble tagget av Idacandy (og hadde jeg vært energisk kunne jeg sikkert funnet ut hvem alle disse tagget og om det var mer eller mindre enn seks ledd mellom oss her i verden, men det er jeg ikke, så det gjør jeg ikke), og jeg ble altså tagget av Audioslaven.

Reglene

1. Du må linke til den bloggen som tagget deg
2. Lag en liste med seks (u)interessante ting om deg selv
3. Tagg fem andre blogger, la dem vite det ved å kommentere på deres blogg

Kjempeinteressante ting om Organa

1. Jeg bruker innimellom filmsitater i dagligspråket, og så blir det en herlig overraskelse om den jeg konverserer med snakker samme språk som meg. F.eks. «Life will find a way» eller «I’m glad we’re here together in our nations capitol».

2. Jeg liker å sove på gulvet. Innimellom har det blitt lagt puter under hodet mitt og pledd over meg når jeg har gjort det, men det er ikke nødvendig for en god opplevelse.

3. Pga angst for streptokokker sover jeg som regel med strømper på om natten. Gjerne lange i ull.

4. Jeg har 220 dager, 17 timer, 59 minutter og 33 sekunder musikk på kompjutermaskinen min.

5. Jeg har vært trippel konge av Bierstube (semesterlig arrangement med ølstafett i regi av Bergen Realistforening – Alltid på en torsdag!), og min personlige rekord på å bøtte en halvliter øl (fra glass), er på under fire sekunder. Tidtaker rakk ikke å stoppe klokka raskt nok, så jeg har ikke den nøyaktige tiden. Det er ganske surt igrunn, for jeg kunne nok ikke gjentatt det.

6. Jeg har aldri vært nord for Inderøya (Nord-Trøndelag), og synes det er pinlig.

dsc01081 Lange strømper kan også benyttes i våken tilstand.

Jeg tagger Linda, Mona, Fryd, Cracked Actor og lindis.

5 kommentarer Legg til din

  1. bell4trix sier:

    Heisann,
    Så morsomt å lese! Det var mye musikk du! 😀
    Og så syntes jeg det var kjempegøy at du også kommer med sånne film/serie språk. Jeg tasser rundt å sier «true that» hver gang jeg er enig med noen…Og innimellom, Når min kjære er plagsom, Så får han et lite spark i rævva med kommentaren «he`s got to be got»….Jada…helt inne i the wire. Men andre quotes kommer også inn når noe skjer…Artig om folk da er med! 😀

    4 sek på et glass øl…Æsj! Men beundringsverdig! Jeg har bøtta innpå en halvliter rødbrus på styrten. Det var en grusom rap som fulgte i stillheten etterpå. Og fysj som magen sleit! :/

    Hjelper sokker mot streptokokker????

  2. organa sier:

    Strømper hjelper helt klart! *skylapper*

Legg igjen en kommentar

