Hjelp, nytt kontrollpanel igjen!

den

Kjære Organa,

nå hadde jeg nettopp vent meg til det forrige nye kontrollpaneloppsettet her på wordpress. Da jeg logget inn nå nettopp, var alt helt nytt igjen! Jeg må nesten gråte litt, de tvinger meg til å tenke og nyorientere meg! 

Mvh, Anonym Trønder

 

Kjære Anonym Trønder,

I hear you, sweetie! Men det blir nok bra snart, sjø. Bare gi det litt tid, så har du sikkert glemt hvordan det forrige var, og kan ikke se for deg at kontrollpanelet noengang har vært annerledes. Ting var aldri bedre før.

Stor klem fra Kompjutergeniet

 

(sukk)

2 kommentarer Legg til din

  1. bell4trix sier:

    Ha ha ha -HA!! :o) Var akkurat det jeg også tenkte da jeg logget meg på her om dagen. Har enda ikke funnet ut alt. Blandt annet hvordan man lager bloggroll og legger opp hvordan innleggene skal vises. Og så ENDRER de siden??? Iiiiiiiiik :o)

  2. lindis sier:

    kjære Kompjutergeni,
    her satte unge lindis hele sin lit til at nettopp Dem – geniet – skulle kunne fortelle henne hva i svarte all verden som har foregått i bloggverdenen denne helgen. Her reiser man altså bort bare en ørliten lyntur, og kommer hjem igjen (sukk) til en verden man knapt forstår någet av. Men nuvel, jeg registrerer at det neppe blir særlig til hjelp å få her i denne ærverdige bloggen.

    lindis går herved hjem til seg selv, og pønsker ut små bloggpek.

    ps: har du sett vi har fått «quick-edit» for kommentarer og innlegg? Fantastisk! Kan da umulig bare være lindis som har grått sine modige tårer for å få den funksjonen.
    ps2: gnir meg herved fornøyd i potene, og stender frem – som det vel heter i et gammelt vers eller noe slikt.
    ps3: god natt.

Legg igjen en kommentar

